Over ons

Missie & Visie

Solid Care wil iedereen inspireren om actief gezond te leven en te bewegen. Hierbij willen wij jullie bijstaan, niet alleen op de momenten wanneer er klachten zijn, maar ook wanneer er geen klachten zijn. Op deze manier willen we preventief te werk gaan om zo gezond, gelukkig en pijnvrij te kunnen leven.

Ontdek het team

Reviews

Lees de ervaringen van onze klanten en ontdek hoe Solid Care dagelijks een verschil maakt. Eerlijke feedback, persoonlijke verhalen en beoordelingen van onze dienstverlening – recht vanuit het hart van degenen die op ons vertrouwen.

Nona V.

Vanaf het eerste moment voelde ik me goed geholpen. De intake was grondig en er werd niet alleen aandacht besteed aan mijn huidige klachten, maar ook oudere kwetsuren. Er wordt dus gekeken naar het complete plaatje.

Griet P.

Bij deze kinépraktijk voel je je vanaf het eerste moment welkom. Het team werkt professioneel en neemt echt de tijd om naar je verhaal te luisteren, wat een wereld van verschil maakt.

Fien V.

Onlangs heb ik een pedicure ervaren in deze prachtige praktijk. Enola, een topvrouw, was niet alleen professioneel, maar ook enorm vriendelijk. Ze nam de tijd om mijn voeten te verzorgen en gaf waardevolle tips voor thuisverzorging. Het was een zeer ontspannende ervaring.

Kelly V.

Al heel veel ervaring met kinesisten. Hier zijn ze vriendelijk en gemotiveerd met elk hun eigen specialisaties. Ze gaan in overleg met elkaar en verwijzen door naar elkaar indien nodig.

Ann V.

Een professionele praktijk met een zeer goede aanpak. Er wordt geluisterd naar de patiënt en de behandelingen zijn steeds op maat. Jana is gespecialiseerd in lymfedrainage en doet dit zeer goed.

Veel gestelde Vragen

We hebben de antwoorden die je zoekt. Bespaar tijd en raadpleeg onze FAQ voor duidelijke en beknopte informatie.

Wat breng ik mee bij de eerste afspraak?

- Identiteitskaart
- Voorschrift van jouw huisarts of specialist
- Als je beschikt over medische beeldvorming of andere verwijsdocumenten breng je deze best mee.
- Voorzie sportieve kleding waarin je gemakkelijk kan bewegen.

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

Elke behandelsessie wordt meteen na de behandeling afgerekend. De betaling kan gebeuren via bancontact, cash of payconiq.

Is er parkeergelegendheid aanwezig?

Er is gratis parkeergelegenheid aan de voorzijde van het gebouw, er kan geparkeerd worden langs de zijkant van de baan. De praktijk kan ook bereikt worden via het openbaar vervoer. Op 50m van de praktijk bevindt zich de bushalte Zammel Kruispunt. Hier stoppen de buslijnen 19b, 306 en 510.

Hoe maak ik een afspraak?

- Je kan online een afspraak maken via de website via volgende link: Klik hier
- Afspraken kunnen ook telefonisch gemaakt worden via telefoonnummer: +32480660207
- Indien wij niet in de mogelijkheid zijn de telefoon te beantwoorden, kan u een boodschap achterlaten op het antwoordapparaat. Wij bellen u dan zo spoedig mogelijk terug.

Kan ik mijn afspraak annuleren?

Afspraken worden enkel telefonisch gewijzigd of geannuleerd en dit 24 uur voor de geplande afspraak. Gelieve 24u op voorhand te annuleren, anders zal de gereserveerde tijd in rekening gebracht worden. Iemand anders had in uw plaats geholpen kunnen worden. Bij te laat komen, wordt de duur van de behandeling aangepast aan de nog beschikbare tijd.